22 februari 2011

Jag veeet! Jag suger på att uppdatera min blogg, men det ska bli ändring på det nu. Har nämligen en dator helt för mig själv nu^^ Mannen min har gått och skaffat sig en ny dator så nu kan jag sitta och blogga som värsta Blondinbella. So whats up with me? Inget speciellt egentligen, känns bara som om det är en massa plugg för tillfället. Hade en tenta i torsdags, och nu på lördag väntar en icke-rolig-omtenta-som-man-glömt-allt-vad-den-delkursen-handlade-om!!! Har en oavklarad tenta från statsvetenskapen, som jag hade i våras... AOUTCH! Svider i magen och blir yr i huvudet bara jag tänker på det! :/ Men, går det inte nu så går det nästa gång. Men ska plugga så mycket jag bara kan!
Vad har mer hänt? Ehm, skrev nyss ut mitt CV, som jag tyckte blev skiiiitbra! Jag är en riktig talang, och den som inte anställer mig kan känna att hans/hennes företag har gått miste om något. Okej, kanske inte. Men när man söker jobb så är det väl inget fel att ha ett enormt ego och självförtroende, eller? Nä det tycker jag då inte. Imorgon ska jag iväg och lämna ett CV inne i stan, nu undrar nu säkert vart, men det kommer jag inte att säga minsann... Det får bli en hemlighet sålänge. Sen blir det att skicka ut en massa CV nu i veckan, för jag måste ha ett jobb till sommaren om några cash ska flyga in.
Någon som möjligtvis har något jobb till mig?? Jag är rumsren, bra på att laga mat/baka och ta hand om djur och barn... Sen är jag en jävel på att köra bil^^ Hire me???^^ *blinkblink* Nä, nu var det någon här som blev lite trött helt plötsligt.
Det är nog bra där för idag, men jag lovar att blogga snart igen :) och denna gång loooooovar jag verkligen. Så att du inte ska bli besviken Frida, för du är nog min mest trogna läsare^^

Goodnight everybody!<3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

haha om jag är! jag gick in här varje dag från senaste inlägget (14 november. se jag kan det till och med utantill!) och fram tills mitten av januari innan jag gav upp haha! men nu jävlar, heja Sophie! Kul att läsa vad du pysslar med ju!

2011-02-25 @ 00:54:21
URL: http://josefssonfrida.blogg.se/
Postat av: Sophie

Haha, du är då den trogen läsare Frida. Jajamen, nu är jag på G!

2011-03-01 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0