2 mars 2011 "Sitting by myself waiting for my honey to come home.."

Då sitter man ännu en gång jag väntar på att ens älskling ska komma hem ifrån en handbollsmatch, denna dag bar det av till Kristianstad för honom och laget. Jag hoppas det gick vägen för dem, har nämligen inte fått någon rapportering angående detta än. Hoppas på att han ringer mig snart :)
Nå, vad har jag hittat på idag mån tro? Inte mycket idag heller faktiskt. Jag har varit på Maxi, slappat, tagit en promenad (iställer för gymmet) eftersom jag inte känner mig helt hundra idag heller. Men imorgon blir det gymmet och LÖPBANDET! Har träffat Jossan en snabbis, och vi tog oss ut till Flygstaden för att hitta en present till hennes boyfriend som fyller år på fredag och som alltid så hamnade vi på Skopunkten^^ Haha. DU HAR DÅLIGT INFLYTANDE PÅ MIG JOSSAN! Fast jag stretade ju inte emot direkt, skoälskare som man är *thihi*^^
Och väl därinne gjorde både jag och Jossan ett jättefynd! Mina boots som jag köpte för ett tag sedan som då kostade 399 kr, kostade idag 99 kr. Och förut ville jag gärna ha ett par likadana som jag har nu i grått. Och det fanns två par kvar i storlek 38. Så dem ryckte vi åt oss snabbt som ögat. Och tack vare att vi tog två stycken så kom Jossan på den ultimata idén om att betala tillsammans. Jossan har sina ljusa stunder också;)<3 Så båda paren kostade 149, och därför gav vi bara 75 kr styck för dojjorna. PERFEKT! Det är just sådana här klipp som jag älskar älskar älskar! Är sjukt nöjd :) Dessa skor gjorde min dag! En bild kommer imorgon :)

Ikväll har jag mest tagit det lungt, kollat på Sveriges Mästerkock, Efterlyst och härnäst kommer Big Brother... Jag vet, men hur kan man inte kolla på det programet??? :P Det är ju så sjukt pinsamt, förnedrande och töntigt så det är ju inte sant. Snacka om att människor verkligen gör bort sig själva i det programet. Hur kan folk ens bli kända efter att ha varit med i en sådan tv-show? Ja, jag kan då inte fatta det. Man kanske skulle ställa upp och bli kändis?? :P Ligga i tv. spy ner hela huset och skaffa silikonpattar? Nääe, jag fortsätter nog med mina högskolestudier och blir något istället. Känns mycket mer givande och smartare att göra. Men tv-program där människor gör bort sig ser jag som väldigt humoristiskt givande :P Om man kan säga så. Det är kul i alla fall, det är något man kan säga.
Imorgon är det skolan som gäller, sen ska jag träffa Jossan för lite lunch och tittande på stan :) Trevligt <3
NU BÖRJAR BB SÅ JAG MÅSTE RUSA! BYYYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0