3 mars 2011 "Halsont och allmänt trött....."

Tjolahoppsan sa! Idag är det torsdag, skulle egentligen ha varit i skolan idag men kände mig inte 100 idag heller. Vaknade av att halsen och huvudet värkte som bara den. Huvudet gick över ganska mycket efter en painkiller-tablett, men halsen värker fortfarande. Jävla skit sjuktdomstider! Varför ska det alltid vara såhär ett par gånger om året? Att folk blir sjuka och smittar andra, men det är väl det man får leva med i denna värld. Låg och sov längre idag, vet med mig att det brukar hjälpa mig när jag är påväg att bli sjuk. Så vi får hoppas på att detta även hjälper denna gång :) Idag kom Olas faster Maggan på besök och med sig hade hon semlor. SEMLOR! Jag som inte käkat en semla på flera år... osch osch osch! Är inte så förtjust i semlor om jag ska vara ärlig, gillar inte vispad grädde så mycket. Men den slank ner i alla fall, bjuds det så kan man ju inte direkt säga nej :) Det blev en trevlig pratstund med Maggan innan Ola skulle bege sig till handbollsträningen. Ni som inte har kollat Facebook, så blev min, MIN älskling utvald till matchens lirare för matchen mot Kristianstad igår :) Han är såå duktig <3 Plus att han fick spela en hel a-lagsmatch själv. Det är kanon! Nu gick ju inte matchen sådär vidare bra, men i alla fall. Och den slutade tyvärr också med att han fick sig ett rött kort. Men allt tack vare den andra spelaren och en dum domare. Blää! Men, men det är sådant som händer. Hade så gärna velat så matchen i alla fall, trots förlust.
Måste bara tilläga att jag är sjukt stolt över honom, att han är så otroligt duktig och orkar ligga i som han gör. Du ÄR underbar <3<3

Efter att ha lämnat av honom vid arenan så bar det av in till stan för att snabbt springa in på The Body Shop (älskar den affären). Idag var det klubbdag så man fick 20% på en valfri vara, vilket passade perfekt eftersom min body scrub snart är slut. Så fick typ 40 kr rabatt, plus att de slängde med ett ex av mars månads tidning av Femina (46 kr). Så jag fick lite kvällsläsning på köpet också. Varken läser eller köper den tidningen annars så det kan vara intressant att göra det nu när man väl får den.
Gick inom till Madde och fastnade där tills hon skulle stänga, ganska typiskt ;P Man vill ju inte gå därifrån. Därefter bar det av till arenan igen för att hämta Ola och hem och göra middag till oss. Därefter har kvällen bestått av tv-tittande och slappande, nu ska jag snart bege mig till sängen för tänkte ta mig upp tidigt imorgon eftersom jag sov så himla länge idag. Men innan jag gör detta så vill jag visa upp fyndet som jag gjorde igår:


Blev som sagt en runda inom The Body Shop
ÄLSKAR deras produkter!


En av mina favoritprodukter som jag inte skulle klara mig utan -
Sweet Lemon Body Scrub
Luktar otroligt fräscht, precis en sådan doft som jag älskar och
tillsammans med TBS:s Body Butter Mango så luktar man hur gott
som helst! TESTA!


Gratis tidningen som jag fick. Inte helt fel att få en tidning som
egentligen kostar 46 kr.
Och nu sist men inte minst......


ETT PAR BOOTS FÖR 75 KR! Jag kan ju inte säga annat än att jag
är sjukt nöjd med detta inköp. Ville ha ett par i grått redan när jag
köpte mina andra som jag har i svart. Men tänkte att svart är mer
användbart, men nu fick jag ju dessa också och för ett betydligt
billigare pris. Tidigare kostade de 399 kr. Tyvärr så gick kedjorna
av på mina svarta, men det gör inte så mycket. Sjukt snygga skor
för ett VÄLDIGT bra pris. ME LIKE<3<3

Nu ska jag sova mina vänner om jag ska komma upp i tid som jag har sagt^^ Ska försöka komma in till stan en snabbis på morgonen, sen ska jag iväg till min tant Elsa som jag inte träffat på länge pga av tentor och annat. Dessutom ska jag träffa mamma och tillsammans ska vi åka och lägga blommor på pappas grav eftersom det på lördag skulle varit hans 62:e födelsedag. Kan inte fatta att det den 8 april nästa månad är 5 år sedan han dog. Saknar han otroligt mycket hela tiden och det kommer alltid göra ont när jag tänker på att han inte fick vara kvar hos oss och uppleva framtiden med oss. Får en klump i bröstet och tårfyllda ögon när jag tänker på det. Människor säger att tiden läker alla sår, men när det kommer till bortgången av denna underbara människa så kommer aldrig såren att läka. De kommer aldrig att försvinna, men det gör ingenting. För han var den mest otroliga människan jag någonsin träffat och tror någonsin kommer att träffa, du var verkligen en sådan person som man kallar One of a kind. Du är underbar och jag älskar dig Pappa, och det kommer jag och alla som stod dig nära göra så länge vi lever <3


Vi hörs nog imorgon mina vänner<3
GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0