5 mars 2011 "LÖÖÖÖÖÖRDAG...men känns som söndag..."

Antar att det händer er också titt som tätt att trots att det är en viss dag så känns det som en helt annan dag. Idag är just en sådan dag för mig, trots att det är lördag idag så känns det som söndag. Och då kan man ju verkligen säga - Vilken tur att det bara är lördag!. Hade det varit söndag så hade jag gått och lagt mig igen när jag steg upp i morse. Är så trött på skola, trist väder mm. Känner mig bara allmänt trött och hängig just nu. Har varit lite halvsjuk hela veckan också som gjort att jag inte gett mig iväg och tränat (i risk för att det ska bli sämre), och detta har verkligen inte gjort något bättre, snarare sämre. Något som gjorde min dag ganska bra var att solen varit framme hela dagen, HELT underbart! Älskar soooolen. Och det gjorde vår söta lilla kissekatt också. Så fort jag öppnade dörren ut till alltanen så for han ut som en raket för att lägga sig och jobba på solbrännan. Men jag förstår honom, synd att man inte själv hade päls för i sådana fall så hade jag också legat ute i solen idag. Men ingen taning blev det för mig utan jag la mig framför tv:n och slappade^^ BAAH! Kanske inte konstigt att man är trött och slö?

Well ,well så blev det i alla fall. Jag och älskligen åt lunch och slappade innan han skulle bege sig till arenahallen för att värma upp innan matchen mot Lugi (ett lag från Lund). Efter att han åkt började jag fixa mig så smått och åkte en stund efter för att hämta upp Olas mamma och syster och därefter min lillebror Max, som till min stora belåtenhet för en gångs skull ville följa med och kolla på en handbollsmatch! :) Till arenan det bar och Drott vann med 27-23 mot Lugi. GLÄDJE!
Tänk att JAG, världen mest icke-intresserade av idrott tycker om att titta på handboll!!! Men man har väl varit så illa tvungen^^ haha nä, men handboll har blivit en del av mitt liv, vilket inte är så konstigt kanske eftersom handbollen har en så pass stor del i Olas liv. Och för hans skull ger jag handbollen den plats som den behöver. För att han älskar den sporten och är så duktig som han är. Man kan väl säga att jag lärt mig att älska handboll:P kommer ihåg de första matcherna som jag tittade på... under dem höll jag på att somna av tristess, men nu ser jag inte på det så längre. När man lär sig mer om hur spelet och regler funkar så är det riktigt kul faktiskt. I´m a little handball-freak! Nästan^^

De vann i alla fall, och vi tog oss hemåt för lite lördagsmys, fast nu sitter han och Johannes och spelar Goldeneye på Wii^^ Haha. Gör mig inget för jag är ingen vidare på skjutspel och sådana där vålsamma saker ;) Är nog för fredlig av mig. Fast jag älskar Tekken spelen, ni vet de där spelen där man ska slå ner ens motspelare ... kanske inte, men det är några spel som jag ser som very entertaining ^^
Nu sitter jag och funderar på att lägga mig, men först ska jag visa upp mina nya pants! Som kostar 99 kr i vanliga fall men som för mig kostade gratis tack vare presentkort, me like <3




Tycker dessa var asfräna! Och för priset 99 kr så kan man inte direkt klaga. Kommer sitta på mig denna våren/sommren eftersom de var så coola och sköna :)

Sist men inte minst så tänkte jag lägga in en bild på min och min älsklings bebis <3


Detta är vår Bebis <3 Han heter Tusse och blir 16 år gammal i år :) En liten go och mysig gubbe detta <3 We looove you hårboll<3<3<3

Nu ska jag sova, hoppas ni sover gott <3 We´ll keep in touch ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: hej gumman!! roligt att du tittade in :) du kanske vill uppdatera din design?



så go katt! oj vad han lever länge!

fräscha blommor är de bästa!



jaa, du får jätteägrna komma hit! så kan vi ju träffa joanna med?



kram

2011-03-08 @ 20:03:05
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jaså? va roligt! hur gör du då?

2011-03-09 @ 14:28:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja, designen känns lite gammal och tråkig så det skulle nog inte vara fel.

Ja, han är en gammal underbar kisse :) men pigg och kry.

Jag har en skiva som jag fått och så sitter jag för mig själv och gör ett gäng meditationsövningar och lyssnar på skivan . Love it!

2011-03-09 @ 23:35:01
URL: http://sophielandberg.blogg.se/
Postat av: Dennis

Tusse är inte 16 år

Det är Mona som har blandat ihop honom med Julle som vi hade först. Ganska lätt att utesluta att han är 16 år. 16-25=9år(Min ålder)Då hade dom ingen katt.

Julle hade vi först i 1-2 år. Därefter var det Tusse, hans ålder är 13 eller 14.



2011-07-20 @ 00:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0