16 november "Du är allt jag någonsin önskat"

Du är allt jag nånsin önskat
Du är allt jag nånsin drömt
Du är den som får mig minnas
Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas
Du är den som får mig le
All min kärlek får du bära
Hela livet vill jag ge

För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår

Idag har jag och Ola 4 år tillsammans. Men det känns bara som det var igår som han stod och väntade på mig vid Norra station för att möta upp mig när jag kom med bussen. Blir varm i hela kroppen när jag tänker på det den kvällen. Alla känslor som bara välde genom kroppen, kroppen höll helt på att explodera av allt som skedde just då.
När jag ser på honom idag så känner jag samma känslor som jag gjorde den kvällen. Förutom nervositet. Jag har aldrig känt mig så säker på att jag vill vara med någon som jag gör med honom. Vad som än händer i livet eller vad jag än hamnar så är det enda jag önskar att jag har möjligheten att varje dag kunna kyssa honom och säga till honom hur mycket jag älskar honom och hur lycklig han gör mig. Jag behöver inget annat....

Egentligen behöver jag inte skriva mer, för han vet hur mycket jag älskar honom och att han den 16 november 2007 gjorde mig till en lyckligaste flickan i världen.

Jag älskar dig och jag vill tillbringa mitt liv med dig... Du&Jag...Alltid <3<3


En av de första bilderna som vi tog på oss två <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0