17 november "En soff-liggaredag och en Mighty Bison senare..."

Är så sjukt mätt asså! Jag och älsklingen har varit på Wild West och mättat våra hungriga magar med deras underbara mat. Vi testade båda varsin "The Mighty Bison " burgare och blev båda sjukt mätta. Är så mycket mat på deras tallrikar, men det är ju inget man klagar över direkt, hellre det än bebisportioner. Den var i varje fall jättegod, synd bara att man blir så äckligt mätt efter att ha ätit en massa. Men det var mys i alla fall :) Blir nog att åka dit och käka när lillebrorsan kommer hem, han älskar också deras mat nämligen...Who doesn´t?
Jag längtar tills han ska komma hem, blir att han kommer hem den 19:e december (MIN FÖDELSEDAG). Är jobbigt när man är så nära som vi är och så får man inte träffa honom när man vill, det blir lite jobbigt. Men jag är glad för att han trivs i Karlskrona och har det bra där. Kommer bli något stort av den pojken det är jag säker på.

Förutom att kränga en massa hamburgare så har jag mest gjort ingenting. Jo, jag sov länge, sen åkte jag ner till stan för att träffa Madde och umgås och snacka lite skit som vanligt ;) Alltid lika kul och trevlig att träffa henne. Hon är verkligen en person som jag aldrig vill släppa! Hon är dessutom en av få som verkligen vet ALLT om mig, och det är verkligen få människor som gör det. Vi har varit kompisar sedan vi var 8 år och gick på lågstadiet i Skottorp och vi har alltid gjort allt för varandra, oavsett hur våra liv har sett ut. Älskar dig så mycket gumman <3
Efter turen ner i stan så var man tvungen att cykla hem vi det kyliga vädret.. Är det bara jag som håller på att frysa ihjäl? Ändå är det inte så fruktansvärt kallt, men jag går minsann och frustar hela tiden för att jag fryser. Är väl en mes-propp ;P Hemma blev det att lägga sig på soffan och vila ett par timmar, hade nog kunnat göra det hela dagen om jag inte skulle träffat Madde. För det känns verkligen som en riktig soff-liggaredag idag. Men det är ju tur att man är lite ordentlig och går upp i alla fall, självdisciplin? Njäe mer något som är tvungen..

Nu sitter jag här vid min rosa/vita dator som jag fullkomligt älskar ! Är så nöjd med den. Blir nog att jag stannar uppe någon timme eller så till, är trött som bara den trots att jag inte gjort något vidare ansträngande idag. Fast jag måste erkänna att det var rätt ansträngande att käka den där hamburgaren, vi kan väl för samvetets skull kalla hamburgarätandet för dagens träningspass ;) haha

Skriver mer imorgon.
KÖSS PÅ ER! <3


(Bilden är tagen ifrån google, för jag glömde fota vår mat,
man kan ju bara säga att man får gott om mat på det stället.
WE LIKE!!! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0